Μετά τη συγκινητική και απόλυτα ατμοσφαιρική εμφάνισή τους στο «ολόγιομο» Ηρώδειο, επιστρέφουν στην Ελλάδα για μία και μοναδική εμφάνιση,  στη Θεσσαλονίκη, που τη χρωστούσαν στους fans τους στα Βόρεια…Read More →

Με τους καλύτερους οιωνούς και με ένα «Bodega» sold out, Παρασκευή και Σάββατο, έκαναν πρεμιέρα, ο Γιώργος Δασκουλίδης,  η Ελένη Καρουσάκη και η Σαμπρίνα.Read More →