Πέρασαν 30 χρόνια, από τότε που μία νέα τραγουδίστρια, έκανε την εμφάνιση της στη δισκογραφία και από τότε έγινε, το “αδύνατο σημείο” μας.

 

 

 

 

 

Η Άντζυ, με μια σύντομη σχετικά δισκογραφική πορεία, κατάφερε να αφήσει πίσω της, όχι μόνο δυνατά σουξέ, αλλά και μερικά σπουδαία κομμάτια προίκας.

Και όταν αποφάσισε να αποσυρθεί οριστικά, από το χώρο της μουσικής, μας έκανε να καταλάβουμε πόσο την αγαπήσαμε,

πόσο μας λείπει και πόσο ανυπομονούμε για την ημέρα, που θα θελήσει να επιστρέψει.

Και αυτό το τελευταίο, δεν είναι μια δική μου γνώμη ή επιθυμία.

Μια ματιά στα σχόλια στα social media ή κάτω από τα τραγούδια της στο youtube, με επιβεβαιώνει.

 

 

Αρχικά θέλω να την ευχαριστήσω, για την εμπιστοσύνη να μου μιλήσει

ενώ εδώ και χρόνια αποφεύγει τις συνεντεύξεις, πλην μιας εξαίρεσης προ διετίας, στο “Κουτί της Πανδώρας”.

Σκοπός μου να μιλήσουμε γύρω από την δισκογραφία της,

τις εταιρίες που δεν τις φέρθηκαν όπως έπρεπε, τα ρίσκο που πήρε.

Μαζί θα θυμηθούμε τους δίσκους της, μεγάλες επιτυχίες αλλά και τραγούδια πιο αδικημένα.

 

Η πρώτη σου επαφή με τη δισκογραφία, θα γίνει το 1990 με την ιδιότητα της στιχουργού, στο τραγούδι “Εσύ λέγε με έρωτα”, που ερμήνευσε ο Δημήτρης Μητροπάνος.

Πως προέκυψε αυτή η συνεργασία; Έχεις δώσει κι άλλα τραγούδια σε συναδέλφους σου, που ίσως δε γνωρίζουμε;

Εκείνη την εποχή εμφανιζόμουν στα πρώτα μου βήματα στο Αρχιπέλαγος , και άκουσα τον μαέστρο Σπύρο Παπαβασιλείου να λέει, πως αναζητά τραγούδια για να συμπληρώσει τον νέο δίσκο του Δ. Μητροπάνου. Εγώ έγραφα στίχους και ποιήματα από το γυμνάσιο ακόμη και είχα κάποια πρόσφατα. Μέσα σε αυτά και το «Εσύ λέγε με έρωτα».

Πήρα το θάρρος και τα έδειξα στον μαέστρο, κίνηση που ήθελε κότσια εκείνη την εποχή… Από που κι ως που, η μικρή που άνοιγε πρόγραμμα, να έδινε τραγούδι στον τεράστιο Μητροπάνο; Κι όμως το πήγε στην ΜΙΝΟΣ και τους άρεσε πολύ. Μου ζήτησαν να κάνω τα ρεφραίν πιο ερωτικά, (γιατί ήταν κάπως ρομαντικά, ποιητικά).Μέσα στο ταξί ένα βράδυ, με το μυαλό μου στον Μητροπάνο, άλλαξα τα ρεφραίν καθ’οδόν για το στούντιο SIERA που τραγουδούσε! Ιστορικές στιγμές! Έκτοτε έχω γράψει στίχους σε 45 τραγούδια μου, τα 2 είναι ντουέτα με τον Νίκο Νομικό και τον Ζαφείρη Μελά και μουσική σε 27 μου τραγούδια. Έδωσα και 3 τραγούδια στον Χάρη Παπαδόπουλο και 1 στον Κωσταντίνο Μάνη.

 

 

3 χρόνια μετά, θα έρθει η στιγμή και για τον πρώτο προσωπικό δίσκο της Άντζυ.

Τίτλος του δίσκου “Το αδύνατο σημείο μου”  και είναι ξεκάθαρο, ποια ήταν η μεγάλη επιτυχία αυτού του δίσκου,  που επισκίασε τα υπόλοιπα τραγούδια.

Ανάμεσα στα πιο όμορφα, θα ξεχώριζα το τραγούδι “Λίγη χαρά”.

 

 

Θέλω να μιλήσουμε για το κεφάλαιο ΜΙΝΟS, αρκετά και να πάμε από την αρχή. Πως προέκυψε η είσοδος σου, στην μεγαλύτερη εταιρία στην Ελλάδα;

Ήταν την εποχή που δούλευα στα Αστέρια της Γλυφάδας. Είχε έρθει ο Ηλίας Μπενέτος(παραγωγός της ΜΙΝΟΣ) με την σύζυγο του, με άκουσε στο πρόγραμμα, με κάλεσε στο τραπέζι τους και με ρώτησε αν θα ήθελα να κάνω δίσκο στην ΜΙΝΟΣ. Χάρηκα αλλά και τρόμαξα, γιατί αν και ήμουν ήδη 6 χρόνια στο χώρο δεν πίστευα πως ήμουν έτοιμη.

Κάναμε ένα ντέμο που τους άρεσε και αμέσως μου έκαναν συμβόλαιο για 3 δίσκους σε 3 χρόνια. Έκανα όμως μόνο έναν.

 

Έχεις δηλώσει, πως τότε η εταιρία, αποφάσιζε για τα πάντα. Ακόμα και για το είδος ρεπερτορίου, που θα ακολουθούσες; Αν είχες την απόλυτη επιλογή ρεπερτορίου τότε, τι πιστεύεις θα διάλεγες; Θα ήσουν πάλι στο λαϊκό;

Ο Η.Μπενέτος γνώριζε πως γράφω στίχους , ήταν άλλωστε ο παραγωγός του Δ.Μητροπάνου. Μου ζήτησε να του δείξω τους στίχους μου και πράγματι ξεχώρισε μερικά. Ανάμεσα τους ήταν και ένα τσιγκλάκι που είχα κάνει για ένα διαφημιστικό σποτ σε ραδιόφωνο της Ρόδου. Ήταν το «Το αδύνατο σημείο μου».

Μου ζήτησε να το ολοκληρώσω και με έπεισε πως ήταν η καλύτερη επιλογή (μαζί με μια γυμνή φωτογράφηση στο Playboy) για να ξεχωρίσω και να γίνω γνωστή από την μια μέρα στην άλλη. Καθώς ήμουν άβγαλτη και άπειρη σε τέτοια θέματα, τον εμπιστεύθηκα και υποσχέθηκα να υποστηρίξω αυτό το consept, ακόμη κι αν χυμήξουν να με φάνε τα μμε. Άγνοια κινδύνου που πλήρωσα ακριβά σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου. Έκλεισαν πόρτες σε συνεργασίες και καλά μαγαζιά εξ αιτίας αυτού του τραγουδιού. Ναι μεν έγινα γρήγορα γνωστή , αλλά πάλεψα πολύ για να αποδείξω πως δεν ήμουν τραγουδίστρια αυτού του ρεπερτορίου.

 

Πριν λίγες μέρες, μέσω tik tok, μίλησες ανοιχτά για τις δυσκολίες αυτής της συνεργασίας. Αφενός πως στην εταιρία επέλεξαν, το πιο kinky κομμάτι, αλλά σου επέβαλλαν και μια τολμηρή φωτογράφιση. Η όλη αυτή “πρόκληση”, σύμφωνα με τις επιθυμίες της εταιρίας, που αποσκοπούσε; Θέλανε να πλασάρουν την Άντζυ ως κάτι διαφορετικό;

Την ίδια εποχή έβγαζαν την Κατερίνα Κούκα με το Σπανό και το «Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο». Κράτησαν εμένα πίσω, έβγαλαν το δίσκο της Κούκα και μετά από μήνες κυκλοφόρησαν τον δικό μου. Όμως καμιά βοήθεια, καμιά υποστήριξη. Αντί να με πηγαίνει η εταιρεία μου στα κανάλια , ερχόντουσαν τα κανάλια σε εμένα και μου ζητούσαν να εμφανιστώ στις εκπομπές. Ο δε παραγωγός μου κάθε φορά που ζητούσα ραντεβού για να μιλήσουμε για την δισκογραφία μου, με άφηνε να περιμένω με τις ώρες έξω από το γραφείο του.Ταπείνωση και εφιάλτης! Πες μου εσύ τι ήθελαν από εμένα γιατί δεν κατάλαβα ποτέ.

 

Επέλεξες να δεχτείς τους όρους της Μίνος, να πάρεις σημαντικά ρίσκο στο ξεκίνημα σου, παρόλα αυτά τελικά η εταιρία, σε άφησε στην τύχη σου. Γιατί ακριβώς μπορεί να συνέβη τελικά αυτό, με δεδομένο,πως αν μη τι άλλο, ήρθε και το επιθυμητό “σουξέ”;

Το τραγούδι το έκαναν επιτυχία τα κλαμπάκια των νησιών το πρώτο καλοκαίρι του 92! Παιζόταν παντού! Για 3 χρόνια ήταν μεγάλο σουξέ. Ίσως δεν περίμεναν τέτοια επιτυχία και να μετάνιωσαν για την συγκεκριμένη επιλογή τους. Πάντως και ο κύριος Μάτσας αργότερα που με συνάντησε σε μια χοροεσπερίδα, μου είπε «δεν έπρεπε να σε αφήσουμε να μας φύγεις, ήταν λάθος μας» και ο Μπενέτος μου έστειλε συγχαρητήριο τηλεγράφημα όταν κυκλοφόρησε το «Μη φεύγεις απόψε» του Ανδρέα Μπονάτσου, παραδεχόμενος έτσι πως δεν αναγνώρισε από την αρχή τις δυνατότητες μου.

 

 

Κάπου εκεί, η Άντζυ Σαμίου, θα αποχωρήσει από την Μίνος, και θα βρεθεί στην δισκογραφική οικογένεια της BMG.

Eκεί θα κυκλοφορήσει 4 δίσκους, με μεγάλες επιτυχίες

(Μη φεύγεις απόψε, Άγγελος ξανθός, Ούτε καπνίζω ούτε πίνω, Χάος, Μια μέρα μακριά είναι το αύριο, Μία σου και μία μου, Ημισφαίρια, Για αυτά τα μάτια,κλπ)

Το ρεπερτόριο χρόνο με το χρόνο καλυτέρευε, και η Άντζυ ξεχώριζε και κέρδιζε χώρο στα πράγματα.

 

Το κεφάλαιο ΜΙΝΟS κλείνει, και ανοίγει ένα νέο και εξαιρετικά επιτυχημένο στην BMG, αισθανόσουν ότι θα κάνεις μια νέα αρχή; Βάση του ότι έγινες γνωστή, με ένα ιδιαίτερο τραγούδι, πως φανταστήκατε τη συνέχεια;

Κυριολεκτικά το έσκασα από την ΜΙΝΟΣ. Δεν φημίζονταν πως αφήνουν καλλιτέχνες να φύγουν. Έτσι τους έπαιξα ένα παιχνιδάκι (γέλια) όταν είχα ήδη κατοχυρώσει ένα νέο συμβόλαιο με την BMG. Εκεί στάθηκα πολύ τυχερή, γιατί μου ανέθεσαν ως παραγωγό τον μοναδικό Νίκο Καραγιάννη, στον οποίο οφείλω όλη την υπόλοιπη καριέρα μου. Υπέροχος άνθρωπος, συνεργάτης και φίλος, με προστάτευσε , με συμβούλεψε και κυρίως με πίστεψε! Νομίζω πως τον δικαίωσα και εγώ.

 

1996 και του “Έρωτα η μηχανή”. Η μέχρι τότε, πιο ώριμη δουλεία σου. Θέλω να μου πεις τι θυμάσαι για αυτόν το δίσκο. Εκεί είδαμε και πιο έντονα το ερμηνευτικό σου πρόσωπο, με την επιτυχία “Μη φεύγεις απόψε”.

Αυτή την συνεργασία την χρωστώ και πάλι στον Νίκο Καραγιάννη. Είχε χαλάσει μόλις μια πιθανή συνεργασία με τον Στέλιο Ρόκκο. Θα μου έγραφε τα τραγούδια του νέου δίσκου, αλλά ζητούσε να εμφανίζομαι μαζί του για τα επόμενα 3 χρόνια, και δεν μας βρήκε σύμφωνους μια τέτοια δέσμευση .Ούτε όμως και τα τραγούδια που μας έδωσε ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Θέλαμε μια στροφή στο ρεπερτόριο, και αυτήν μας την έδωσε ο σπουδαίος Αντρέας Μπονάτσος, με το «Του έρωτα η μηχανή». Ο Αντρέας κυριολεκτικά με δίδαξε εκείνη την εποχή. Με πήγε σκάλες επάνω!

 

“Χάος” και ήχοι ιδιαίτεροι και με ρίσκο… “Σώμα και ψυχή”,”Μείνε”, “Ήμαρτον”. Νέες συνεργασίες αλλά και νέο look, που είχε κάνει ξεχωριστή αίσθηση. Σου άρεσε το απρόβλεπτο, η έκπληξη κυρίως στο ρεπερτόριο; Γιατί κάθε δίσκος μέχρι τότε, είχε σημαντική εξέλιξη, σε σχέση με τον προηγούμενο.

Μετά τις αμφισβητήσεις του τύπου και τις κριτικές που με ακολουθούσαν, είχα αποφασίσει να μην ακούω κανέναν, εκτός από τους συνεργάτες μου και να τολμήσω look που δεν γινόντουσαν στην Ελλάδα. Θέλαμε όλα να ήταν μια έκπληξη για να ευχαριστήσουμε τον κόσμο μας και έτσι κάναμε. Είχα αποκτήσει δύο εκπληκτικούς image maker , τον Στέφανο Βασιλάκη στα χτενίσματα τον Δημήτρη Δημητρούλη στο μακιγιάζ, την Άντα Καρνάρου στο styling και κάθε φορά ξεπερνούσαμε τον εαυτό μας. Λάτρευα τις μεταμορφώσεις τους. Τραγούδια , αφίσες, βίντεο κλίπ, όλα είχαν σχέση μεταξύ τους.

 

1998, “Απουσίες” και ξεκινάει η αρχή μιας πολυετούς συνεργασίας με τον Κώστα Μηλιωτάκη στις συνθέσεις και τη Σμαρούλα Μαραγκουδάκη, στο στίχο. Και αν δεν κάνω λαθός, ξεκινάνε και οι δίσκοι πλέον να γίνονται χρυσοί. Τελικά ήταν αυτό το δίδυμο, ότι πιο ταιριαστό στην δισκογραφική σου πορεία;

Ο Κώστας Μηλιωτάκης ήταν μουσικός στην ορχήστρα της Άννας Βίσση. Έμαθα πως έγραφε καταπληκτικά κι ας ήταν νεαρός στην ηλικία. Μας έφερε σε επαφή ένας φίλος και είδα αμέσως το ταλέντο και τον επαγγελματισμό του. Του ανέθεσα την μουσική επιμέλεια του δίσκου και του προγράμματος στο Ιέρεια, που δυστυχώς κάηκε μυστηριωδώς μετά από 9 μέρες λειτουργίας. Ήταν άψογος συνεργάτης σε όλα και μου χάρισε πολλές επιτυχίες, μαζί με την Σμαρούλα Μαραγκουδάκη, που θεωρώ την πιο ερωτική στιχουργό της Ελλάδας. Ναι, η χημεία μας ήταν απόλυτη.

 

 

Θέλω να μείνουμε στις “Απουσίες” και να σταθούμε στα τραγούδια που προωθήθηκαν. Πέρα από το mega hit “Μία σου και μία μου” παρατηρώ πως τα επόμενα κλιπς, ήταν τα κομμάτια… προίκας. “Πες μου γιατί”,”Κι εγώ εδώ”, “Ημισφαίρια”. Και όλα γίνανε και μεγάλες επιτυχίες. Πλέον σε ενδιέφερε το ακόμα καλύτερο ρεπερτόριο, που ίσως να έκρυβε ένα εμπορικό ρίσκο? Μιλάμε και για μία εποχή, που τα ελληνάδικα ήταν στο φόρτε τους.

Τα ίδια τα τραγούδια μας πήγαν εκεί που ήθελαν. Είχαμε πολλά καλά τραγούδια στο ίδιο cd .Δεν ξέραμε ποιο να προωθήσουμε και ποιο να αφήσουμε πίσω. Μεγαλύτερη επιτυχία όμως έκαναν όσα είχαν γίνει βιντεο κλιπ.

 

Κάπου εδώ, θα κλείσει ακόμα ένας δισκογραφικός κύκλος, με την BMG.

Θα ήθελα πριν προχωρήσουμε, να θυμηθούμε κάποια τραγούδια, που δεν ακούστηκαν τόσο πολύ και εκτιμώ, τους άξιζε επιτυχία.

 

 

 

 

Το επόμενο βήμα, θα είναι η μεταγραφή, στην Alpha Records. Ακολουθούν 5 δίσκοι και μια συλλογή επιτυχιών και remixes.

Η νέα εταιρεία, ασχολείται απόλυτα σοβαρά με την Άντζυ και θα λέγαμε πως στην περίπτωση της
συμβαίνει κάτι ξεχωριστό.

Ενώ παρατηρείται μια γενικότερη πτώση, καλλιτεχνών που κάνανε επιτυχίες στα 90ς, στη Σαμίου δε συμβαίνει αυτό.

Οι δίσκοι γίνονται χρυσοί, τα σουξέ μεγάλα ( Κάφτρα, Αγοράκι μου, Το ζητιανάκι σου, Τελειώσαμε,
Τάμα, Εκατομμύρια,Τα πιο γλυκά Χριστούγεννα, κλπ) και τα σημαντικά τραγούδια ακόμα περίσσοτερα.
(Που μοιράζουν δύναμη, πίνω και μεθώ, πικρή ουσία, κανείς δεν είναι κανενός)
Ξεχωριστή στιγμή ασφαλώς, η ίσως μεγαλύτερη επιτυχία της, το “Παράλληλη αγάπη”!

 

Η Άντζυ Σαμίου βρίσκεται πλέον στην κορυφή, με μεγάλες επιτυχίες και χρυσές πωλήσεις. Κάπου εδώ κλείνει ο κύκλος της BMG. Το διαζύγιο αυτό πως προέκυψε; Η αμέσως επόμενη σου εταιρεία είναι η alpha records. Τι  οδήγησε σε αυτή την απόφαση;

Μιλάς για κορυφή και ίσως έτσι να πιστεύει και ο κόσμος, όμως τα πράγματα δεν ήταν έτσι ακριβώς. Οι πόρτες πολλών μαγαζιών και εταιρειών έμεναν ερμητικά κλειστές και οι συνεργασίες με πολλούς καλλιτέχνες ήταν αδύνατη. Μη με ρωτήσεις γιατί, δεν ξέρω. Με κυνηγούσε και το «πιο χαμηλά» όπως το έλεγαν. Μετά κόπων και βασάνων γίνονταν όλα. Η Alpha records ήρθε σε εμένα με πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Με πίστευαν και ήθελαν να επενδύσουν σε εμένα, καθώς έκαναν και εκείνοι νέο ξεκίνημα και αλλαγή ρεπερτορίου στην εταιρεία τους (είχαν συνάψει συνεργασία με τον όμιλο Βαρδινογιάννη). Θα έκαναν αρχή με την Άντζυ Σαμίου! Ήταν πολύ τιμητικό, προσοδοφόρο και αναζωογονητικό όλο αυτό. Η BMG δεν έκανε χρυσούς τους δίσκους μου, παρ΄ όλη την επιτυχία. Οι χρυσοί έγιναν στην Alpha records όπως και πολύ καλά βιντεοκλίπ. Πήγε πολύ καλά για όλους μας. Και μάλλον τους έφερα και γούρι 😊

 

“Δίδυμη ψυχή” και επιτυχιών συνέχεια. Αρχικά δε γίνεται να μη δε σε ρωτήσω, πως προέκυψε, το ίσως κορυφαίο σου κομμάτι, το “Παράλληλη αγάπη”;

Απλά Μηλιωτάκης-Μαραγκουδάκη ζωγράφισαν πάλι! Με γνώριζαν καλά πλέον και έγραφαν πάνω μου.

 

 

Μένουμε στο δίσκο αυτό, και εξετάζουμε το ρεπερτόριο. Δεν ήταν ένας εύκολος δίσκος. Είχε 2-3 τραγούδια… κράχτες αλλά και πολλά πιο…αντιεμπορικά. “Το μάννα”, “Δίδυμη ψυχή”, “Εμείς οι μόνοι μας”. Αισθανόσουν πως ίσως και να ήθελες να κάνεις μια “στροφή” σιγά σιγά, προς πιο ακουστικά κομμάτια;

Πάντα με ενδιέφεραν οι μπαλάντες! Το “Μάννα” είναι το αγαπημένο μου και το πιο αδικημένο. Άρεσαν στον κόσμο οι μπαλάντες και τις περίμεναν από εμένα. Δεν θα έλεγα πως ήταν αντιεμπορικά αυτά τα τραγούδια, κάθε άλλο. Άλλωστε πάνε στη φωνή μου.

 

 

Την εποχή, που μεσουρανούσες δισκογραφικά, τα 2 πιο εμπορικά ονόματα του χώρου, ήταν ο Νίκος Καρβέλας και ο Φοίβος. Τέθηκε ποτέ ζήτημα συνεργασίας με κάποιον από τους δύο;

Με τον Νίκο Καρβέλλα σε μία κατ ιδίαν συζήτηση… βασικά το πρότεινε ο ίδιος, αλλά δεν τα βρήκαμε τελικά. Ξέρεις έχω την φήμη και όχι άδικα,πως είμαι αντράκι και δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου. Όσοι νόμιζαν πως θα διαπραγματευτούν με μια κοπελίτσα, διαπίστωναν πως είχαν να κάνουν με μια ντόμπρα γυναίκα που είχε ήθος, αρχές και φιλότιμο. Δεν άρεσε σε όλους.

 

Φτάνουμε στο 2004, και στο δίσκο “Αισθήσεις”.

Αυτή θα είναι η τελευταία ολοκληρωμένη δισκογραφική παρουσία της Σαμίου.

Ήδη τα 2 τελευταία χρόνια, φαινόταν πιο αποστασιοποιημένη και αυτό αφορούσε σε προσωπικό ζήτημα,

στο οποίο δε βρίσκω πλέον λόγο να αναφερθούμε.

Θα τη χάσουμε, θα μας λείψει, και θα περάσουν 4 χρόνια για το πολυαναμενόμενο comeback.

 

 

 

2004 και “Αισθήσεις”. Η τελευταία ολοκληρωμένη δισκογραφική σου παρουσία, μέχρι το 2008, που κάνεις ένα πολύ πετυχημένο come back, με την “Ασπιρίνη” να γίνεται μεγάλη επιτυχία. Υπήρξαν σκέψεις τότε για ολοκληρωμένο album; Αν ναι γιατί δεν προχώρησε;

Αυτό το cd,το οφείλω στην μεγάλη επιτυχία που είχε η ραδιοφωνική μου παρουσία, στον ρυθμό 9.49, επί 2 περίπου χρόνια. Κάθε βράδυ ο κόσμος ζητούσε να επιστρέψω στο τραγούδι, μετά από αποχή πολλών ετών, το είδε η Heaven μου έκανε την πρόταση για συμβόλαιο και κάναμε μια μικρή αρχή που όμως δεν πήγε και πολύ καλά.

Η “Ασπιρίνη” ήταν επιλογή της εταιρείας και πιστεύω δεν ήταν αυτό που ήθελε ο κόσμος από εμένα. Άσε που στην Αθήνα δεν βρέθηκε χώρος για εμφανίσεις, κι έτσι πήγα Θεσσαλονίκη, αλλά αρρώστησε ο πατέρας μου και πέθανε πριν καν τελειώσω τις εμφανίσεις μου εκεί. Πήρα αρκετές απογοητεύσεις, στενοχώριες και απορρίψεις εκείνη την εποχή , τα πράγματα ήταν χειρότερα από ότι τα είχα αφήσει και τότε πήρα την οριστική απόφαση πως μπούχτισα από αυτόν τον χώρο και δεν θέλω άλλο!

 

Έτσι λοιπόν, θα ολοκληρωθεί η δισκογραφική διαδρομή της Άντζυ Σαμίου.

Όμως, όπως είπαμε και στην αρχή, ο κοσμός την αγαπάει και της ζητάει διαρκώς να επιστρέψει.

 

Τελευταία ερώτηση. Έχεις ξεκαθαρίσει πως η επιστροφή στο χώρο, ειδικά της νύχτας δε σε ενδιαφέρει. Υπάρχουν όμως κάποια δεδομένα. Πρώτον ότι ο κόσμος σε αγαπάει και σε ζητάει, δεύτερον ότι γράφεις και μόνη σου τραγούδια και τρίτον, ότι πλέον δεν έχεις ανάγκη κάποια εταιρία, αλλά μπορείς να τα κυκλοφορείς μόνη, μέσω διαδικτύου? Η επιστροφή λοιπόν στη δισκογραφία, είναι κάτι που δε θα απόκλειες; Και αν τελικά επιστρέψεις, έχεις σκεφτεί το ρεπερτόριο σου σήμερα;

 Αν ήταν κάτι που ποτέ δεν με κούρασε και πάντα μου άρεσε,ήταν η δουλειά στα στούντιο και στα βίντεο κλιπ! Ήδη το 2020 τραγούδησα ένα κοινωνικό τραγούδι σε μουσική Ανδρέα Παπαδήμα και στίχους Θάνου Στεργίου , το «Οδός του αύριο» και βρίσκεται στο κανάλι μου Angie Samiou στο youtube. Δεν αποκλείω λοιπόν την επιστροφή μου δισκογραφικά, αλλά θα πρέπει 1) να μου κάνει κλικ το ρεπερτόριο και 2) να είναι κατάλληλες οι συνθήκες. Θα μου άρεσε επίσης να δώσω τραγούδια , αλλά σε καλλιτέχνες που πιστεύω πως θα τα αναδείξουν και όχι έτσι απλά χωρίς λόγο. Ας δούμε λοιπόν τι θα φέρει το αύριο 😊

 

 

Αφού ευχαριστήσω θερμότατα την Άντζυ Σαμίου,

για την κουβέντα μας, θα πω πως ελπίζω να είναι και πάλι “κοντά μας” συντομότατα.

Η Άντζυ, κατάφερε με το χαρακτήρα της και το ταλέντο της, όποια πιθανά λάθη γίνανε στην αρχή της καριέρας της,

να μην της κοστίσουν, τουλάχιστον σε ότι αφορά την αγάπη και τον σεβασμό του κοινού.

Γιατί, πόσο μπορείς να κοροϊδέψεις τον κόσμο; 1,2,6 χρόνια;

Η Άντζυ είναι στις ζωές μας 30! Και θα είναι για πολλά ακόμα…

Άντζυ σε ευχαριστώ!!!!

 

 

13