Η νέα καμπάνια της Nike φιγουράρει μερικές από τις πιο αξιόλογες γυναίκες αθλήτριες.

Το τελευταίο διάστημα, το γύρο του κόσμου κάνει η είδηση της πτώσης των μετοχών της Nike έπειτα από τον τραυματισμό του Zion Williamson. Για όσους δε γνωρίζουν τι συνέβη, το ανερχόμενο ταλέντο του μπάσκετ, κατά τη διάρκεια ενός σημαντικού αγώνα πανεπιστημιακού πρωταθλήματος, υπέστη διάστρεμμα στο δεξί γόνατο. Ο αθλητής φορούσε παπούτσι της γνωστής εταιρείας, το οποίο «διαλύθηκε», με αποτέλεσμα ο παίκτης να μην συμμετάσχει στη συνέχεια του παιχνιδιού.

Και ενώ η εταιρεία αθλητικής ένδυσης και υπόδησης ευχήθηκε στον νεαρό αθλητή γρήγορη ανάρρωση, μόλις χθες έβγαλε στη δημοσιότητα το διαφημιστικό σποτ της νέας της καμπάνιας. Το “Dream Crazier”, συνοδευόμενο από τη φωνή της Serena Williams, προβλήθηκε επισήμως στην 91η απονομή των βραβείων Όσκαρ, όπου και εμφανίστηκε η καταξιωμένη πρωταθλήτρια της αντισφαίρισης.

 

“Dream Crazier”

«Μια γυναίκα να προπονεί στο NBA, τρελό»

«Μια γυναίκα να αγωνίζεται, φορώντας χιτζάμπ, τρελό»

«Μια γυναίκα να έχει κερδίσει 23 Grand Slam, να έχει μόλις αποκτήσει το παιδί της και να επιστρέφει για να διεκδικήσει περισσότερα, ΤΡΕΛΟ»

Αυτά είναι μερικά από όσα αφηγείται η Serena Williams στην καινούργια διαφήμιση της Nike, με τίτλο “Dream Crazier”. Με πρωταγωνίστριες γυναίκες αθλήτριες που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στο χώρο του αθλητισμού, το βίντεο διάρκειας ενάμιση λεπτού παρουσιάζει μερικές από τις πιο ξεχωριστές στιγμές της χρονιάς που πέρασε. Η Αμερικανή αθλήτρια της ενόργανης γυμναστικής, Simone Biles, η αθλήτρια του σνόουμπορτν Chloe Kim, η πρώτη μουσουλμάνα Ολυμπιονίκης στη ξιφασκία, Ibtihaj Muhammad και η Simone Manuel, η πρώτη Αφροαμερικανή που κέρδισε το ατομικό, χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο στην κολύμβηση, είναι μερικά από τα ονόματα που εμφανίζονται.

«Εάν πιστεύουν πως τα όνειρά σου είναι τρελά, δείξε τους τι μπορούν να καταφέρουν τα τρελά όνειρα»

                                                                   ~ Ibtihaj Muhammad

 

Το βίντεο περιλαμβάνει στιγμιότυπα από σημαντικές στιγμές των προσώπων, άλλοτε θετικές και άλλοτε αρνητικές. Κοινός παρονομαστής η Nike, το σύμβολο της οποίας εμφανίζεται σε όλες τις σκηνές πάνω στα ρούχα και τα παπούτσια των γυναικών. Σκοπός είναι να αναδειχθεί η διαφορετική αντιμετώπιση των γυναικών ακόμη και στον αθλητισμό, όπου η παραμικρή αντίδραση εκ μέρους τους εκλαμβάνεται ως υπερβολική. Παρά το ατυχές συμβάν των προηγούμενων ημερών, η εταιρεία της Nike φαίνεται να συνεχίζει την προσπάθεια της για τον αγώνα της ισότητας των δύο φύλων.

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το διαφημιστικό σποτ της Nike “Dream Crazier”:

0