Κάποιος μπορεί να χορτάσει με τα μάτια τεράστια γλειφιτζούρια και άλλες λιχουδιές στο Sugar Rush, ένα καινοτόμο θεματικό πάρκο στο Λος Άντζελες και στο τέλος να δοκιμάσει ένα δωρεάν αφού περιηγηθεί στους διαδρόμους του με μάσκα.

 

REUTERS/MARIO ANZUONI

 

«Είμαι ερωτευμένη με αυτό το μέρος. Από το πρώτο λεπτό που μπήκα εδώ ένιωσα τόση γλύκα χωρίς ωστόσο να τρώω ζάχαρη», δήλωσε μία νεαρή επισκέπτης, η Γκουία Βάινγκάντεν.

REUTERS/MARIO ANZUONI

 

Το χρωματιστό πάρκο, που δημιουργήθηκε με 1.325 λίτρα βαφής σε χώρο στάθμευσης 4.645 τετραγωνικών μέτρων, προοριζόταν να είναι μια drive-through εμπειρία κατά το αποκορύφωμα της πανδημίας.

REUTERS/MARIO ANZUONI

 

Όμως, καθώς μειώθηκαν οι περιορισμοί, τα σχέδια άλλαξαν για να επιτρέψουν στους επισκέπτες να παραμείνουν κοντά στους μεγάλους μονόκερους, τις καμηλοπαρδάλεις και τα καγκουρό, να εξερευνήσουν τους διαδρόμους του και να αλληλεπιδράσουν σε δρώμενα με τα πολύχρωμα μέλη από το καστ του πάρκου.

«Θα θέλαμε να πούμε ότι το Sugar Rush είναι ο συνδυασμός του Burning Man και του Willy Wonka», δήλωσε ο Γιάσεν Σμιθ, διευθύνων σύμβουλος της Experiential Supply, που δημιούργησε το πάρκο.

Το πάρκο μπορεί να φαίνεται φτιαγμένο για παιδιά, «αλλά πραγματικά θέλουμε η μαμά, ο μπαμπάς, ο αδελφός, η αδελφή που είναι λίγο μεγαλύτεροι να έρθουν εδώ και να το απολαύσουν πραγματικά», πρόσθεσε.

REUTERS/MARIO ANZUONI

 

Ήταν μια «σουρεαλιστική εμπειρία» για τον ενήλικο επισκέπτη Τζέιντ Αλόνσο. «Τα πάντα ήταν απλά να μένεις στο αυτοκίνητο και να τα βλέπεις από εκεί μέσα και τώρα μπορούμε να τριγυρίζουμε ανάμεσά τους, οπότε είναι σίγουρα περίεργο».

«Αυτή είναι μια μεγάλη και πολύ ευχάριστη αλλαγή», δήλωσε η Καρίνα Βάινγκάρντεν.

REUTERS/MARIO ANZUONI

 

Το Sugar Rush, στο χώρο στάθμευσης του εμπορικού κέντρου Woodland Hills Westfield, αναμένεται να διαρκέσει έως τις 2 Μαΐου.

Πηγή

 

 

0