Πέντε νέα βιβλία μόλις κυκλοφόρησαν από τις εκδόσεις Πεδίο.





 

ΦΩΤΗΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

“Dyslexia Box”

Πρόγραμμα Υποστήριξης και Παρέμβασης στη Δυσλεξία, την ανάγνωση και τη γραφή

 

Το Dyslexia Box βοηθά τους μαθητές με Δυσλεξία να αποκτήσουν δεξιότητες απαραίτητες για την ακαδημαϊκή τους πορεία, να τους υποστηρίξει στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που παρεμποδίζουν τη συμμετοχή τους στη μαθησιακή διαδικασία, να αναπτύξουν πλήρως τη φωνολογική επίγνωση και να κατακτήσουν επαρκώς την αναγνωστική ικανότητα και τη γραφή.

Το Dyslexia Box δεν απευθύνεται αποκλειστικά σε παιδιά με Δυσλεξία, αλλά σε όλα τα παιδιά του νηπιαγωγείου και των πρώτων τάξεων του Δημοτικού. Υποστηρίζει ουσιαστικά την ομαλή μετάβαση του παιδιού από τον προφορικό λόγο στον γραπτό λόγο. Ένα απαραίτητο εργαλείο για ειδικούς παιδαγωγούς, λογοθεραπευτές, ειδικούς θεραπευτές, νηπιαγωγούς, δασκάλους και γονείς.

Η δημιουργία του Dyslexia Box είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη: στηρίχθηκε σε πλήθος σύγχρονων ερευνών για την ανάπτυξη της αναγνωστικής δεξιότητας και τη διερεύνηση του ρόλου της φωνολογικής ενημερότητας στην κατάκτησή της.

 

Το Dyslexia Box περιλαμβάνει:

➥ 45 κόκκινες κάρτες με εικόνες δισύλλαβων λέξεων

➥ 45 μπλε κάρτες με εικόνες τρισύλλαβων λέξεων

➥ 45 κίτρινες κάρτες με εικόνες πολυσύλλαβων λέξεων

➥ 24 πράσινες κάρτες με τα γράμματα του αλφάβητου

➥ 28 μοβ κάρτες (αριθμημένες) με λίστες ανάγνωσης

➥ 6 ροζ κάρτες (αριθμημένες) με λέξεις κατατετμημένες σε φωνήματα

➥ 35 τιρκουάζ κάρτες (αριθμημένες) με λέξεις και προτάσεις για την πρώτη ανάγνωση

➥ 6 πορτοκαλί κάρτες με ζευγάρια λέξεων για την αναγνώριση ομοιοκαταληξίας

➥ 4 καφέ κάρτες με λέξεις για την παραγωγή ομοιοκαταληξίας

➥ 5 πιόνια

➥ 1 βοηθό ανάγνωσης

➥ εγχειρίδιο με τις οδηγίες των ασκήσεων.

 

Ο Φώτης Παπαναστασίου, συγγραφέας των βιβλίων Μαθησιακές Ευκολίες και ΔΕΠΥράζει από τις εκδόσεις Πεδίο, είναι Ειδικός Παιδαγωγός, αριστούχος απόφοιτος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με μεταπτυχιακό στη Σχολική Ψυχολογία. Από το 2006 εργάζεται ως ειδικός παιδαγωγός σε τμήματα ένταξης και ειδικά δημοτικά σχολεία.

Έχει δουλέψει με τα παιδιά σε διαγνωστικό και θεραπευτικό πλαίσιο σε ένα ευρύ φάσμα δυσκολιών, όπως μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠΥ, αυτισμός κ.λπ.

Έχει συμμετάσχει ως ομιλητής σε συνέδρια και ημερίδες με θέμα την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, καθώς και τη Σχολική Ψυχολογία. Άρθρα και συνεντεύξεις του έχουν δημοσιευθεί σε πλήθος εφημερίδων, διεθνών επιστημονικών περιοδικών, ιστοσελίδων και έχουν παρουσιαστεί σε τηλεοπτικές εκπομπές. Στο πλαίσιο της συνεχούς κατάρτισης και της παρακολούθησης των εξελίξεων στον επιστημονικό αυτό χώρο, έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα εργαστήρια, συνέδρια και ημερίδες.

Είναι ο διαχειριστής της ιστοσελίδας

eidikospaidagogos.gr

 

SCOTT PECK

“Ο δρόμος ο λιγότερο ταξιδεμένος συνεχίζεται”

Το αέναο ταξίδι προς την πνευματική ανάπτυξη

Μετάφραση: ΣΟΦΊΑ ΑΝΔΡΕΟΠΟΎΛΟΥ

Σχήμα: 13,3 χ 21

Σελίδες: 368

Εξώφυλλο: Μαλακό

ISBN: 978-960-635-218-8

Λ.Τ.: 14,90 €

 

Σε νέα, ανανεωμένη έκδοση για την ελληνική γλώσσα, Ο δρόμος ο λιγότερο ταξιδεμένος συνεχίζεται αποτελεί το δεύτερο μέρος της επιτυχημένης τριλογίας του Μ. Σκοτ Πεκ. Ένα πολύτιμο εκδοτικό έργο το οποίο ξεκίνησε πριν από περίπου σαράντα χρόνια με το μπεστ σέλερ Ο δρόμος ο λιγότερο ταξιδεμένος, που έχει πλέον μεταφραστεί σε περισσότερες από είκοσι γλώσσες και συνεχίζει να πουλάει εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως.

Στο βιβλίο αυτό, ο διάσημος ψυχίατρος και συγγραφέας αναλύει σε βάθος τα πιο άμεσα και σημαντικά ζητήματα που συνδέονται με την προσωπική και πνευματική ανάπτυξη, όπως η ευθύνη και η συγχώρεση, ο θάνατος και το νόημά του, η αγάπη για τον εαυτό μας, η σεξουαλικότητα και η πνευματικότητα. Ο δρόμος ο λιγότερο ταξιδεμένος συνεχίζεται… και μας οδηγεί από το πρώτο βήμα του πνευματικού ταξιδιού μας (Ωριμότητα) προς το επόμενο (Αυτογνωσία) και μέχρι το ύψιστο βήμα (Αναζήτηση ενός προσωπικού θεού). Ένα εμπνευσμένο κείμενο, ένα ανεκτίμητο «εισιτήριο» στην περιπέτεια της αυτοανακάλυψης, καθώς και μια διαφωτιστική μελέτη για την πολυπλοκότητα της ζωής και του παράδοξου χαρακτήρα της πίστης.

 

«Αν αυτό το βιβλίο σάς βοηθήσει με κάποιον τρόπο, ελπίζω, πάνω απ’ όλα, πως θα σας βοηθήσει να σκέφτεστε λιγότερο απλοϊκά. Ευελπιστώ ότι θα εγκαταλείψετε την τάση να τα απλοποιείτε όλα, να ζητάτε συνταγές και εύκολες απαντήσεις και θα αρχίσετε να σκέφτεστε πολυδιάστατα, να δοξάζετε το μυστήριο και το παράδοξο της ζωής, να μην ενοχλείστε από την πολλαπλότητα των αιτιών και των συνεπειών που συνοδεύουν κάθε εμπειρία – να εκτιμάτε το γεγονός ότι η ζωή είναι πολύπλοκη».

Δρ Σκοτ Πεκ

 

«Ως άλλος σύγχρονος μυστικιστής, ο Δρ Πεκ καλεί τους αναγνώστες να ανακαλύψουν το μοναδικό νόημα της ζωής αντιμετωπίζοντας το μυστήριο της ύπαρξης και του θανάτου».

Publishers Weekly

 

«Οι εκατομμύρια θαυμαστές του Μ. Σκοτ Πεκ έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν περισσότερη σοφία μέσα από τις σελίδες αυτού του βιβλίου. Ακόμη ένα μπεστ σέλερ του υπέρτατου Πεκ».

Kirkus Reviews

 

Ο M. Scott Peck γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1936 και πέθανε στο Κονέκτικατ το 2005. Αποφοίτησε από τα Πανεπιστήμια Harvard και Case Western Reserve, και στη συνέχεια υπηρέτησε στα ιατρικά τάγματα του αμερικανικού στρατού μέχρι το 1972, οπότε άρχισε να εργάζεται ιδιωτικά. Το 1984 ίδρυσε μαζί με τη σύζυγό του το Ίδρυμα για την Ενθάρρυνση της Κοινότητας, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό στον οποίο αφιέρωσε σημαντικό μέρος του χρόνου και της περιουσίας του. Έγραψε πολλά βιβλία και έδωσε αναρίθμητες διαλέξεις σε όλο τον κόσμο. Το πιο διάσημο από τα έργα του είναι Ο δρόμος ο λιγότερο ταξιδεμένος, στο οποίο παρουσιάζει τη βασική θεωρία του για τη ζωή, τους ανθρώπους και την αγάπη.

 

“Οι ασκήσεις μου ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ”

Μετάφραση: ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ ΒΟΝΤΑ

Σχήμα: 19 χ 9

Σελίδες: 160

Εξώφυλλο: Μαλακό

ISBN: 978-960-635-274-4

Λ.Τ.: 7,90 €

 

Ανακαλύψτε πάνω από 70 ενδιαφέροντα και ποικίλα παιχνίδια για να διατηρήσετε τη μνήμη σας σε φόρμα.

  • Εξασκείτε όλους τους τύπους μνήμης: οπτική, σημασιολογική, επεισοδιακή, λογική.
  • Ασκείτε τις εγκεφαλικές σας λειτουργίες: προσοχή,συγκέντρωση, αναγωγική σκέψη, οπτική παρατήρηση, δημιουργία νοητικών εικόνων, δημιουργία συνδέσεων και συνειρμών κ.λπ.
  • Υπολογίζετε τα αποτελέσματά σας για να ανακαλύψετε το επίπεδό σας! «Ενδυναμώνετε» τον εγκέφαλό σας ενώ διασκεδάζετε!

 

 

“Οι ασκήσεις μου ΓΥΜΝΑΖΩ ΜΝΗΜΗ”

Μετάφραση: ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ ΒΟΝΤΑ

Σχήμα: 19 χ 9

Σελίδες: 200

Εξώφυλλο: Μαλακό

ISBN:  978-960-635-275-1

Λ.Τ.: 7,90 €

 

  • Εξασκείτε όλους τους τύπους μνήμης: οπτική, σημασιολογική, επεισοδιακή, λογική.
  • Ασκείτε τις εγκεφαλικές σας λειτουργίες: προσοχή, συγκέντρωση, αναγωγική σκέψη, οπτική παρατήρηση, δημιουργία νοητικών εικόνων, δημιουργία συνδέσεων και συνειρμών κ.λπ.
  • Υπολογίζετε τα αποτελέσματά σας για να ανακαλύψετε το επίπεδό σας!

«Ενδυναμώνετε» τον εγκέφαλό σας ενώ διασκεδάζετε!

 

 

Μαρίνα Σωτηροπούλου-Ζορμπαλά

“Ενσωματώνοντας τις τέχνες στην εκπαίδευση”

Σχήμα: 21 χ 29

Σελίδες: 432

Εξώφυλλο: Μαλακό

ISBN: 978-960-635-241-6

Λ.Τ.: 24,90 €

 

 

Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται η ενσωμάτωση των τεχνών στην Προσχολική και Δημοτική Εκπαίδευση. Ειδικότερα:

  • μελετώνται σύγχρονες θεωρίες που συγκροτούν το υπόβαθρο της ενσωμάτωσης των τεχνών στις διδακτικές διαδικασίες,
  • περιγράφονται πάνω από 100 μοντέλα δραστηριοτήτων, το καθένα από τα οποία μπορεί να προσαρμοστεί σε αναρίθμητες διδακτικές συνθήκες και διδασκόμενα θέματα,
  • διατυπώνονται κριτήρια σχεδιασμού δραστηριοτήτων τέχνης που είναι κατάλληλες να ενσωματωθούν στην εκπαίδευση σε ένα επίπεδο υψηλότερο από το ισχύον,
  • προτείνονται στρατηγικές εφαρμογής των σχεδιασμών αυτών στη σχολική τάξη.

 

Με αυτόν τον τρόπο αναδεικνύονται πρακτικές ενίσχυσης της αισθητικότητας, της πολυπλευρικότητας και της πολυτροπικότητας οι οποίες συντελούν στην ποιοτική αναβάθμιση όχι μόνον της αισθητικής αγωγής, αλλά και του συνόλου των διδακτικών διαδικασιών του νηπιαγωγείου και του δημοτικού σχολείου. Το βιβλίο απευθύνεται σε όποιον ερευνά και επηρεάζει την αισθητική αγωγή στη σχολική εκπαίδευση ή/και προσφέρει κοινωνικό-εκπαιδευτικό έργο σε ομάδες και ειδικότερα σε ομάδες παιδιών που διανύουν τα πρώτα χρόνια της παιδευτικής τους πορείας.

Η Μαρίνα Σωτηροπούλου-Ζορμπαλά είναι Καθηγήτρια Αισθητικής Αγωγής Νηπίου και Παιδιού στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Είναι διευθύντρια του ερευνητικού Εργαστηρίου Μουσικής και Ψυχοκινητικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Το διδακτικό της έργο αφορά στη διδασκαλία μέσω τέχνης. Το συγγραφικό της έργο αποτελείται από μελέτες (διεθνή και ελληνόφωνα βιβλία, κεφάλαια και άρθρα) πάνω στην πολιτική της αισθητικής αγωγής, την ενσωμάτωση των τεχνών στις διδακτικές διαδικασίες και την «αισθητική διδασκαλία». Έχει διακριθεί με το Colin Marsh Pearson Australia Award. Έχει συμμετάσχει στην αξιολόγηση των υπό συγγραφή μουσικών βιβλίων του δημοτικού σχολείου, υπό την αιγίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Έχει επιμεληθεί παιδαγωγικά θεατρικές παραστάσεις για παιδιά.

 

 

0